Empty... o.O

Assalamualaikum ya sahabat2.. :)

dah lame x update blog.. orait2, ni hah update kali nih..
tapi.....

hari ni, start sem 3, hari yang aku amat nantikan sebagai student IPGM KDRI..
tapi, entah kenape, hati ku rase kosong.. o.O..
aku nk happy, tapi kosong.. damn~

a whole new sem.. hari ni junior2 start daftar and "luckily" aku dapat roomate junior.. =.=''
haish~ makin pening dibuatnye. mesti macam2 soklan nanti ko tnya aku..
takpe la, enough bout junior,

aku x puas hati lagi ni, aku happy tapi x rase pape..


ya Allah, apekah yg telah berlaku pada hamba-Mu ni ya Allah.. :'(
jika aku salah, tunjukkanlah aku jalan yg benar ya Allah..
berat hati ini bile rase kosong macam ni ya Allah..

pada sape lagi aku nak mengadu kalo bukan pada-Mu..
sesungguhnya, aku berserah kepadaMu ya Allah,
hidup matiku hanyalah pada ketentuanMu...

0 comments: